1-1

Sitter här i min mörka ensamhet och bloggar. Endast datorskärmen och mina blåa chassifläktar som lyser upp rummet. Lite lugn Aerosmith-musik som ljuder ur hörlurarna och man blir lite allmänt deppig. Inget speciellt att blogga om, dock. Kanske fest på fredag, däremot. Vår allas käre vän Tuben har ju lämnat vår underbara arbetsplats och siktar mot högre höjder genom att slutföra sin lärarutbildning. We will miss you.
Aja, anyway...han åker ju till Irland för att se Foo Fighters (för andra gången) på söndag och direkt därefter ska han plugga, så det sista vi ser av honom blir denna veckan ut. Men han lämnar oss med en rejäl smäll/baksmälla med en stor fest på fredag. Om man nu får råd, men det hoppas jag.
Och dessa jävla bananflugor har kommit tillbaka. Trodde jag lyckades utrota dom, men icke. Har lagt ut en ny ättik-fälla som jag hoppas ska duga. Men skam den som ger sig!
Bananflugorna - NeXXor = 1-1
Chill!

Kommentarer
Postat av: Ullis

fan, vad vi kommer sakna tobbe allihopa!
Bananflugorna, söta saker funkar också... typ, outspädd saft å så.

2007-08-14 @ 19:44:18
URL: http://ull.blogg.se
Postat av: maria

Jag ska börja plugga nu på måndag.. ha jobbat på hemme i Lit tills nu.. Första lediga dagen nu idag.. Så idag hare vare storstädar dag =)

2007-08-16 @ 16:11:58
Postat av: los malinos pistoleros/el tango del malinoeros

hej-hallå-hoppsan, man är inte helt ensam här i bloggosfären ändå...
ack, den som ändå fick se foo fighters

2007-08-17 @ 02:45:08
URL: http://marylin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback