C&C

Jao jao...så blev det ett inlägg till. Satt och spelade lite Command & Conquer: Generals i väntan på att lite Mythbusters ska laddas ner. Efter 1,5 timmes väntan avslutar jag spelet och tänkte börja kolla på det jag laddat ner, bara för att upptäcka att jag inte ens börjat laddat ner det. =/. Aja..e väl en timme (till) kvar att vänta då..
I övrigt har det inte hänt så mycket. Eller jo, förresten! Fick en röd prick på tavlan i förrgår för att jag klarade av "Service" -delen på McD när jag blev tvungen att stå i kassan. =D Hur kul som helst! Att få prick alltså. Kassan vill jag stå vid så lite som möjligt. E allergisk mot alla norskar. Huvva!
I går såg jag och Linnéa två filmer som jag så olagligt laddat ner. Ghost Rider med Nicholas Cage och Mr Bean´s Holiday. Ghost Rider var lite bättre, men båda var bra. I kväll tror jag det blir två filmer till. Jag skulle gissa på Sunshine och The Number 23 (Jim Carrey).
Hmm...hur länge e det kvar nu då.... *kollar*....55 minuter. Herregud...aja...blir väl att återgå till Generals.
Ha det så bra där ute framför skärmarna.
Och nepp, det blev inga bilder i dag. För lat helt enkelt.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback