Tricky Disco

Vaknade ganska tidigt i dag. Redan vid 10:55 så vaknade jag helt av mig själv och trodde självklart att klockan var typ 14 eller något liknande. Men det kan vara skönt att vakna och det är några timmar kvar av dagen, istället för att vakna vid 16 och man går upp och börjar förbereda för middagen direkt.
I går kväll vid 23:55 så ringde en kompis till mig. Han hade varit på krogen med några arbetskamrater men ville göra kväll p.g.a olika anledningar, men personen han skulle sova hos svarade inte i telefonen, så den enda han kom på han kunde ringa var mig. And so he did.
Han tar taxi hit och jag springer ner för att öppna porten och jag möts av en stoooor kram. Han är full o glad o pratsam av sig. =) Vi pratar i någon halvtimme innan han somnar på soffan. När jag vaknar på morgonen så har han stuckit, eftersom skolan börjar vid 08:00.
Satt en hel del i går och pysslade lite med utseendet och designen på min blogg. Gjorde inte så mycket egentligen, men det tog ett tag. Jag gjorde en ny header samt bytte ut bakgrunden. Gjorde bakgrunden fixerad så den inte rör sig när man scrollar. Headern gjorde jag i Photoshop CS2.
Ekonomin är just nu dålig, för min del iallafall. Fick skitlite lön den här månaden. 7400:- Det är ju okej, kan en del tycka, men mina räkningar blev extra höga den här månaden, ca 7600:- Den låga lönen plus tv-licensen och en räkning på tågbiljetter på 1114:- fuckade upp mitt konto rejält. Till råga på det så har jag inte köpt en enda julklapp heller, och i dag är det dan före dan före dan före dopparedan.
Ska jobba i dag. 19 - 04:30. Men jag tror jag får åka in redan vid 16, så jag hinner handla något. Ska inte handla mycket, men Linnéa måste ju få en julklapp eller två.Sen blir det väl QP-middag på jobbet, innan jag börjar jobba.
Kommer komma hem vid 05:00 - 05:30. Blir sängen direkt.
Vaknar nog vid 13:00 - 14:00. Sitter här ett par timmar. Äter middag. Åker till jobbet och börjar jobba 19:00 igen.
Slutar 04:00. Kommer hem vid 05:00. Sängen direkt. Vaknar vid 14:00. Packar. Tar 17:05 bussen till Sveg.
Magen kurrar och låter, så jag ska ta och avsluta nu.
God Jul (om ni inte fått tillräckligt)
NX

Kommentarer
Postat av: Cassie

haha det är sent o vakna vid 11 ^^

2007-12-21 @ 17:05:21
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Tack en massa för att du uppmärksammade det för mig..=)

2007-12-21 @ 17:16:46
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Jag

Snyggt du gjort! Hoppas det går bra att jobba! Natti

2007-12-21 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback