Mick Tålbot

Godkväll kära läsare! Sitter här och skriver med David Guetta i lurarna och funderar på vad jag ska skriva, men min fantasi sviker mig än en gång.
Hårt slit på jobbet i dag, som vanligt. Skolan har ju börjat nu så det kryllade med nedskräpande fjortisar från klockan 15 tills 18. Trodde jag slutade klockan 18, men jag hade läst fel, så jag fick inte gå hem förrän 19.
Och som vanligt så får jag så ont i mina hälsensfästen efter en heldag på jobbet. Vet inte varför det är så. Misstänker det kan vara hälseneinflammation, men vad ska man göra. Kan ju inte direkt gå mindre på jobbet.
Går runt och haltar sen när jag kommer hem, så jag sitter gärna så mycket jag kan. Och här sitter jag nu.
Har fått punka på min cykel också. Pumpade upp däcken lite i förrgår på Statoil och cyklade sedan hem. Dagen efter fanns det ingen luft i mitt bakdäck. Jag misstänker att de ständigt existerande glasbitarna en bit utanför min lägenhetsbyggnad har något med saken att göra.
Få se om jag orkar fixa det i morgon.
Ne, soffan kallar! (har ingen säng)
Vi hörs en annan dag.
http://youtube.com/watch?v=_hM_mWG2Cbc&mode=related&search=
G'nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback