Q&A

1. Tre namn jag lyssnar till: Anders, Anders och Anders. (jag heter ju det)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är så snäll
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland är för snäll
4. Detta är jag rädd för: Monster under sängen
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, luft och kramar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Flyga, prata swahili och vissla med röven.
7. Detta tycker jag om att göra: Lyssna på musik, sova, umgås med personer jag tycker om
8. Detta vill jag göra just nu: Se på 24: Redemption
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Olycklig kärlek
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Syn, hörsel, känsel
12. Är jag kär just nu? Maybe...=)
13. Jag vill gifta mig... men inte nu
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa till Las Vegas, Dyka bland korallrev, Ta körkort
15. Min käraste ägodel: My precioussss...
16. Något jag vill ha i present: En säng, tv och en soffa.
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta strumpor, svarta boxers, jeans, grå t-shirt.
18. Favoritkläder: Mina kläder
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, trance och en jävla massa blandat.
21. Favoritlåtar just nu: Guns n Roses - November Rain, Holymen - The last universe, Muse - Knights of Cydonia
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tråkigaste var (är) matte. Roligast var lunch,
24. En bok jag älskar: Farbror Joakims Liv. (inbunden seriebok tecknad av Don Rosa)
25. En film jag älskar: Terminator 2
26. Tv-program jag gillar: Prison Break, Heroes
27. Favoritdoft: Kvinnlig
28. Detta äter jag gärna: Mat
29. Dricker helst: Vatten eller coca-cola. Eller juice. Eller julmust, om det är jul.
30. Favoritgodis: Är inte mycket för godis. Ska väl vara choklad i så fall. Eller knäck!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Överallt, så länge det inte är Sunny Beach i Bulgarien.
32. Färg på mina ögon: Blå-grå-ish
33. Min längd: 184 centimeter över golvet.
34. Jag tror på: Mig själv, och ödet.
35. Jag spelar: datorspel
36. Person jag beundrar: Min syster
37. Så här bor jag: I en etta på 38 kvadrat med min kompis Martin, i Göteborg tillsammans med långbenta spindlar och silverfiskar.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga. Har inga krukväxter
39. Det här tänder mig: Pass. Jag passar på frågan alltså. Jag tänder inte på pass. Det vore ju konstigt.
40. Det här gör mig avtänd: Jaa...vad ska vi dra till med....mygg..? Eller kanske...spindlar!
41. Favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: Jag är inte en sån som citerar folk. Jag är en sån som säger bra saker som folk sedan citerar.
43. En hemlighet jag vet: ...den behåller jag för mig själv.
44. Bästa present jag fått: Ingen aning. Bästa...hur? Bästa praktiska..? En kokbok.
45. Senast köpta skiva: Har nog inte köpt någon skiva.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina händer (vad fåååånigt!)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Det här kan bli en låååång lista...
48. Udda förmåga/egenskap: Udda och udda...jag är väl tämligen normal...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Påkörd. Eller fastklämd i en rävsax, så smidig som man är...
50. Vad lyssnar du på just nu? Martin som ligger och snarkar
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har handlat, ätit, chattat, spelat. Ska snart se på 24: Redemption och sen ska jag sova.
52. Var är dina föräldrar från? Deras mammor
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Battlefield 2
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning. Det är sällan jag är på samma ställe två gånger. Har nästan aldrig råd att äta ute.
55. När badade du i en pool senast? Det var nog många år sedan. 7?
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Näe, tack och lov.
57. Hur många barn vill du ha? Två.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Sån där man inte hör vad dom sjunger, typ death metal eller opera.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Inte blått iallafall.
60. Vad har du för TV-kanaler? Har inte kollat. Har inte ens en tv...
61. Har du åkt moped någon gång? Jajamän. Både åkt och kört.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Näe. Är svårt då jag varken har körkort eller en fungerande bil.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte, men kan tänka mig att pröva.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hälge
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? Varken eller. En duschkran och ett duschdraperi som sitter snett.
70. Vilken är den bästa/sämsta film du sett senaste månaden? Air Force One ("Get off my plane!") / The curse of the Zodiac.
71. Favoritpizza? En med tomatsås, ost, skinka, ananas, räkor, champinjoner.
72. Chips eller popcorn? Popcorn...eller nä. Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift...så ofta.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Vore jag konstig om jag svarade "nej"? =S
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Näe. Är nog för ful för det =P
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Anna. Vi åt McFeast och drack chokladmilkshake =)
78. Favoritchoklad? Den som blandas i ett glas tillsammans med mjölk.
79. När röstade du senast? Senast det var val...?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras. Midsommar, om jag inte minns fel.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp.
82. Är du bra på matlagning? Njae, det tror jag inte.
83. Klarar du att tanka själv? Jag tror det. Men låt mig inte göra sånt själv. Det kan gå illa.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Ett kort svar på en lång fråga: Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Aa. McDonalds bl.a.
87. Vad var det senaste du handlade? Halstabletter
88. Har du kräkts offentligt? Ja. Men jag minns det inte =P
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Att hitta den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? "...eller måste jag gå förbi en gång till?" =P Ja, det tror jag.
91. Har du ringt något betalnummer? Japp.
92. Kan man vara vän med sitt ex? Kan kan man väl.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Janne. Han är död nu.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Näe, men som stor bebis.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning. Ring och hör vettja.
96. Vad har du i din väska? Vilken av dom? Jag har kläder i nästan alla.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Klär av mig.
98. Vad är du tacksam för idag? Att strömmen kom tillbaka efter fem långa minuter av strömlöshet.
99. Var hittade du den här listan? På Eriks blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Tre personer vars bloggar jag läser. Annars har jag ju ingen glädje av det.


Är numer kustbo och göteborgare, men förmodligen den sämsta göteborgaren som finns, eftersom jag inte hittar till Avenyn. Flytten gick bra. Taxin från centralen och hit gick på 350:-. Har varit hemma och varit förkyld i snart en vecka, men ska snart ut på spåret igen och göra klart praktiken. Jag skriver lite mer en annan dag. Nu väntar sängen. Eller ja...luftmadrassen. Man är ju inte rik...=P
Kram på er alla!
/NX

Kommentarer
Postat av: Ullis

usch för att sova på en luftmadrass. Stackare...

2008-12-08 @ 10:24:58
Postat av: Martin

vad segt att lägga in alla 100 :P

2008-12-09 @ 19:22:23
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Erik

Update plz!!

2008-12-14 @ 14:32:58
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag håller med Erik... en uppdatering anders, vi vill ju veta hur du har det i götet också...:P

2008-12-17 @ 20:47:20
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Martin

DU har en sån väldigt AKTIV blogg!!! :P

2008-12-19 @ 16:41:16
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Emma

hörru anders nu får du ta och uppdatera lite här :9 det var ju 15 dar sen du blogga senast :P så sätt lite fart nu och skriv här:D

2008-12-23 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback