Hip Hop Yngve

Har gått ett par veckor sedan det senaste inlägget, och det har hänt ett par saker. Jag fyllde 23 år den 14:e januari. Jag, Linnéa och två kompisar var och bowlade och åt gott. Trevligt trevligt. Dagen efter åkte jag till Umeå för urvalstester för lokförarutbildning, steg 2. Fick göra ett omprov, men blev godkänd på alla proven. Om gubben hade förklarat lite bättre så hade jag inte behövs göra omprov. Så nu väntar jag på kallelse till läkarundersökning där det ska letas efter droger i mitt blod, kolla min syn och mitt färgseende, kolla hörsel, samt kolla efter allvarligare neurologiska sjukdomar. Bör inte vara några problem. Om allt går vägen så börjar jag på utbildningen den 14:e April. Mycket att göra innan dess. Det mesta har med flyttning och sådant att göra.
Är väldigt sugen på att köpa en Dell XPS m1730.
Blir ett väldigt kort och tråkigt inlägg denna gång, men jag får skriva lite längre nästa gång istället.
Ha det bra alla!
NX

Kommentarer
Postat av: sunniva

äh, jag jobbar hela februari ut :)
haha :D vad roligt :)
grymt snygg bakgrund föresten!

2008-01-29 @ 00:26:49
URL: http://sunniva.blogg.se
Postat av: Mackan

Vad fick du göra på Steg 2 för något? :)

2008-05-17 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback