Traintrip

Tre tvättmaskiner med tvätt håller på att tvättas (i omgångar) och i väntan på det tänkte jag glida in med ett inlägg.
*glider in*
Det återstår 5 dagar för mig här i Vännäs innan jag sätter mig på en buss till Östersund. Ska bli spännande. Fredag kväll blir lite fest hos syrran och söndag kväll blir middag med syster och mor. Annars har jag inga planer. Gå på stan lite på lördan kanske. Knäppa lite kort på hemstaden innan jag flyttar till västkusten.
I kväll blir det mer packning av nytvättade kläder, musiklyssnande och framtidsfantiserande.
I morgon får vi veta hur det gick på provet i broms som vi gjorde i torsdags. Gick det bra så lär ni få se en bild på det. Annars skiter jag nog i det =P
I går drömde jag en riktigt hemsk dröm. Jag var på en båt full med advokater och flyktingar. Plötsligt börjar båten att gunga kraftigt i sidled och jag flyger rakt upp i luften, som skjuten ur en kanon och långt bort från båten också. Sedan faller jag ner mot vattnet, men när jag träffar vattnet så stannar jag inte, utan jag faller fortfarande i samma hastighet rakt ner i havsbotten. Jag tittar upp mot ytan och börjar simma, men jag märker att det går alldeles för sakta. Jag kommer inte hinna. Jag skyndar mig och simmar snabbare och snabbare, men det är fortfarande flera hundra meter upp till ytan. Till slut tar luften slut och jag känner hur lungorna börjar fyllas med vatten. Då vaknade jag. Pulsen låg på 120 minst och man sätter sig upp i sängen, pigg och klarvaken. Aldrig mer en sån dröm!
Nu ska jag återgå till mitt görande av ingenting. Tvättmaskinen ropar på mig nu, hörde jag.
Jag slänger in en bild på vyn utanför mitt fönster denna söndagseftermiddag, samt ett klipp från Bulgarien som har flytit till ytan. Enjoy!
/NX




Kommentarer
Postat av: Martin

En ångest dröm..de är aldrig roliga..

Det är som att bli jagad men du kan inte springa dina ben sitter fast eller att det tar för långsamt..

2008-11-23 @ 15:28:40
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Martin

Vilken förbannat ful film :P

2008-12-02 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback