Vacuum

Hade tänkt att dammsuga i kväll, men någon har snott dammsugaren. Det får bli att jag får gå upp tidigt i morgon istället och dammsuga. I morgon har vi sista skoldagen på över 2 månader. Vi börjar kl 9 och håller på tills kl 11 ungefär. Jag antar att det blir massa gott fika. Inför våran förra praktik så blev det tårta, så det kanske blir det nu också =)
I dag har jag städat. Har tvättat båda speglarna, skrubbat handfatet, även under. Har skrubbat duschgolvet med svamp och även toaletten har fått sig en omgång, invändigt och utvändigt. Ganska äckligt.
Har ett berg med soppåsar som ska slängas också, men det blir väl lite senare i kväll.
Klassfest i går. Det var roligt. Framåt slutet på kvällen så hamnade "jag har aldrig" på schemat och man fick veta en hel del om sina klasskamrater =P Jag slänger in lite bilder från festen också.
Men nu blir det att gå och se om dammsugaren har återkommit.
/NX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback