The minor fall and the major lift

Värmevågen som låg och stekte över landet har nu bytts ut mot ett betydligt våtare alternativ. Man får hålla sig inomhus eller ta på sig en regnjacka. Dagarna går och tiden för min avresa närmar sig med allt större steg. Spännande och roligt. För att få tiden att gå lite snabbare under min 12-timmars tågresa till norrland så håller jag på att fylla min halvdefekta laptop med några filmer. Gran Torino, Home, Sin City och Push. Bör avverka runt två filmer på ditresan och två filmer på hemresan. Resten av resan får jag stänga ögonen och sova. Klockan är ju trots allt 7 på morgonen när jag anländer till Östersund, så jag behöver nog så mycket sömn som jag möjligtvis kan få.
Denna dag blev det ett kort inlägg.
Jag skyller på regnet.
/NX



Kommentarer
Postat av: Martin

nämen vad är det jag ser..en uppdatering..fan du är aktiv på det här :P vad är det..1 gång i månaden på sin höjd? kan du inte börja skriva 1 gång i veckan iaf..? (behöver inte alltid vara långt vet du)

2009-07-11 @ 17:20:56
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Erik L

Anländer också till Östersund kl 07.00. Ett annat datum men ändå!

2009-07-13 @ 05:50:00
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: loxi

Skoj du kommer hit!

2009-07-14 @ 00:32:05
Postat av: Thomas

Vilken bra musiksmak du har.

Hälsningar

Thomas

2009-07-19 @ 15:11:17
Postat av: Anonym

Vacker du är min vän!

2009-07-20 @ 21:39:15
URL: http://zyster,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback