LaFleur

Slänger upp ett par rader innan helgen hinner komma så kan jag bocka av ännu en punkt på min saker-att-göra-lista. Har inte gjort mycket alls i dag faktiskt. Sett på ett avsnitt av CSI: New York. Avsnittet avslutades med en låt som jag har fått lite på hjärnan men som sprider en skön och härlig feelgood-känsla. Låten heter "Beauty's Running Wild" och gruppens namn är Scars On 45. Finns inte på Youtube men däremot på MySpace.
I morgon har jag tänkt ringa till Dell och plåga dessa vilsna själar tills jag har fått den hjälp som krävs för att min dator ska fungera normalt. Jag har nu skickat iväg TRE mail till detta djävulens företag utan ha fått det minsta respons tillbaka. Jag har diagnostiserat att det är grafikkortet som inte fungerar som det ska och behöver helt enkelt ett nytt. Då dessa arslen till teknisk support inte har svarat på mina mail så har min garanti gått ut. På grund av denna tidsfördröjning så vägrar jag att betala 9500:- som ett nytt grafikkort kostar och tänker därmed tillbringa största delen av min lediga fritid under morgondagen till att ringa till dessa varelser och hoppas vi kommer fram till en lösning som gör att min dator fungerar normalt igen.
Helgen tillbringar jag hos snälla rara söta Anna i Alingsås tillsammans med lite lösgodis och Melodifestivalen. Alltid lika trevligt =)
Nästa vecka har vi turen att få en ny spis. Det är sagt så iallafall. Hur det blir kan vara en helt annan sak. Martin ringde lägenhetsägaren till detta råtthål och förklarade problemet med våran defekta spis. Detta innebär att nästa vecka får vi besök av någon/några som kommer hit och mäter lite innan de sticker iväg och förhoppningsvis återkommer med en ny, fin spis och tar den gamla, fula och defekta plåtlådan med sig. Man får ju hoppas på det bästa.
Jag lämnar er för den här veckan med en liten låt en kompis skickade till mig som fick mig att dra på smilbanden en hel del.
Ha en trevlig helg så hörs vi nog nästa vecka igen.
Over & out!
/NX


Kommentarer
Postat av: Ullis

vill du inte köpa halsbandet?? ;P finns nog någon vacker tjej du kan ge det till ;)

2009-03-13 @ 18:12:40
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: sunniva

sv: men käften. jag är inte dum. jag har nu läst att kreditkort tål att frysas ner. jag KAN ju inte använda kortet om det ligger i frysen, det tar ju ett tag att få det att tina också. åååh. JAG ÄR ETT GENIIII.

2009-03-16 @ 01:25:05
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback