Finalized

Jag är nog ganska nöjd med designen så länge. Så om det inte är någon som har några invändningar så blir det så här min blogg kommer se ut hädanefter.

Snart dags att sova. Trodde jag bara kunda krypa ner i sängen när jag blev trött, men kom lyckligtvis ihåg att jag måste först gå ut i kylan och bort till tvättstugan och hämta tvätten som hänger och torkar sedan klockan 17. Men sen är det dags att sova. Möte på Arbetsförmedlingen i morgon klockan 9. Och möte på fredag klockan 9.
Och nästa vecka börjar det igen. Inget möte på måndag men däremot på tisdag klockan 13. Sen på onsdag 10:30 följt av torsdag 09:00 och fredag 09:00. Så ser mina kommande 8 veckor framöver ut. Wii.

Har tyvärr ännu inte fått tag i något nytt boende. Eller jobb. Hoppas jag får lite goda nyheter nu i veckan huruvida jag får någon praktikplats eller inte. Får jag det så är det ju jättebra. Får jag det inte så är det...inge bra. Alls.

Dags att ta på sig kläder och bege sig ut.
Brr!
/NX

Kommentarer
Postat av: Aida

åååh en kissebajs, det bästa som finns är ju att komma hem och kissen kommer springande för den har saknat en. Grattis vad heter han/hon??

2009-10-30 @ 00:11:38
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback