Revival

Den här bloggen är inte död. Jag är bara dålig på att uppdatera. VÄLDIGT dålig.
Men här kommer en kort uppdatering sedan mitt förra inlägg i januari.
Har flyttat in i min nya lägenhet. Har fått ordning på det mesta. Fått en soffa och en frys av svärfar.
Fick ett jobb hos kommunen. Fick samtidigt jobb hos Green Cargo, så jag sade upp mig från kommunjobbet.
Stack till Mjölby i en vecka för lite utbildning. Hade första arbetsdagen i dag. I början på juni är jag en färdigutbildad anställd hos Green Cargo med befattningen "Bangårdsoperatör". Fan på tiden att det vände för mig.
Anställningen är till slutet av augusti. Med lite tur så får jag förlängt och då behöver jag nog inte tänka på att vara arbetslös de närmaste åren. Men det är då det. Vi tar en dag i sänder.
Som sagt, det blev ett kort inlägg den här gången. Så snart jag fulländat min lägenhet ska ni få se bilder på den.
Nu blir det sängen för i morgon vankas det uppstigning 06:20 innan jag kliver på spårvagnen till Sävenäs, där min arbetsplats är för en heldag med teori och övningsuppgifter.
Katt. Fnatt. Godnatt.
/NX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback