Replay

Jahapp. Så har jag börjat med en blogg nu också. Det kunde man inte tro.
Kan börja med att be om ursäkt för mina framtida kvalitetsbrister i mina kommande blogginlägg *phew* men vem är perfekt egentligen..
Har dragit ner lite blandad skitmusik i dag. Har suttit och lyssnat på Replay 1, Replay 3, Replay Dance Mania, Replay Dance Rock Mania och lite South Park musik som jag suttit och sjungit med i =D.
Men för tillfället är det Electric Banana Band som rullar i min WInamp. Inget fel i det. Såg dom live under yranveckan. Huuur bra som helst =) *viiii har inga bananerrrr*
Är ledig i 2 dagar i rad nu. Hur skönt som helst. Fick lite tid över att diska också. Men det är ju rötmånad (vad som nu menas med det) så det luktade inte speciellt gott från diskberget i köket. Fullt med bananflugor som cirkulerade runt en tallrik med vad som likande gröt eller potatismos, whatever...aja...kollade på internet hur man blev av med dessa, vandrade ner alla 100 metrarna till affärn och köpte vinäger och mjölk. Blandade lika delar vinäger och vatten och en droppe diskmedel (för att bryta ytspänningen) och satte detta i en skål. 2 timmar senare låg det ca 40 bananflugor i botten på skålen.
Haha! 1-0 till mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jo det är bara bra med mig=) hur ere själv då? Vad gör du nu förtiden?

2007-08-13 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback