"That fucking number"

Nooo! Satt här i hög förväntan på att se Die Hard 4 som jag så lyckligt laddat ner (olagligt såklart), endast för att upptäcka att det inte alls var den filmen. Jag trodde det var "Live free or Die Hard" som den även kallas, men det var "Live free or die". En heeeelt annan film som jag absolut inte tänkt se. Så då hamnade jag här istället.
En film som jag däremot såg i förrgår var The Number 23 med Jim Carrey. Den var bra, inte så bra som jag hade hoppats, men absolut inte dålig.
Så då blir det att försöka ladda ner nån annan film i kväll/natt då, så man har någe o se på i morgon kväll.
Men kanske lika bra att det inte blev någon film. Börjar ändå 11:30 i morgon, så man får lite sömn, menar jag.
Så då blir det jag och en Pringles-burk framför skärmen och försöka värva lite folk till en tävling jag e med i.
Mest poäng den 14:e Oktober vinner en 37" LCD TV. Sist det var en sådan tävling vann jag en dator. Men den fick min älskade fästmö Linnéa. Men TVn vill jag ha. Så registrera dig gärna på:       http://Dagenstips.nu/?r=114
Annars händer det inte så mycket. Jobbar hela helgen, dagpass och öppning Lö-Sö.
Ne...åter till musiken, rekryteringen och chipsen. Vi syns en annan dag!
Fred på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback