Popcorn

Är hemkommen från Umeå för ett par timmar sedan och är ganska nöjd över dagens inköp. Jag höll summan ganska låg, men ett par t-shirtar fick jag med mig hem från HM, ett paket linser, en burk koffein, ett par fingervantar och tre Ramlösa.
Jag visade upp mina trasiga glasögon för den trevliga tanten bakom disken på Synoptik och hon sade att det var en fjäder inne i skalmen som hade gått av och det var därför den hade ramlat av. Det man kunde göra var att köpa en ny skalm och priset på det låg på ca 200:-. Ett överkomligtpris tyckte jag och hon ringde för att kolla om det fanns på lager. Men min tur för denna vecka gick åt till provet, så självklart fanns det ingen skalm. Den har slutat tillverkas. Så det hon då gjorde var att böja till skalmen så den trycker lika mycket på båda sidorna. De sitter mycket bättre nu och jag kan nog leva med att ha dom så tills jag får råd och köper mig ett par nya bågar och glas. Jag ska nog köpa ett extra par bågar, bara för att ha som extra, ifall de skulle råka gå sönder och de har slutat tillverkats...
Gårdagen har varit lite emotionellt omtumlande, men mina tankar finns hos mina vänner som inte hade lika tur som jag de senaste dagarna. Ni betyder allt! <3
Anywho...jag slänger in bilder på dagens inköp och lite annat gulligt.
Don't let the sun go down on me!
NX






Muse - Invincible


Kommentarer
Postat av: Martin

Enormt snyggträtröja :D Tack för allt stöd!

Nu börjar Gbg kännas lite närmare :D

2008-10-24 @ 20:17:07
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Ullis

skitsnygga tröjor, Lyckat köp Anders!

2008-10-26 @ 20:31:28
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback