63

Sitter just nu, tro det eller ej, på bussen på väg hem till min kära hemstad. Det satt en lapp på fönstret där det står "WLAN Trådlöst Internet Finns Ombord". Jag plockade upp min stora, klumpiga Dell XPS M1730 som jag höll på med i flera minuter med att få ner i väskan bara därför. Det var ett par dagar sedan jag kom med ett inlägg sist och det är väl dags nu.
Denna helgen blir ganska fullspäckad. Jag bor hos min bästa vän Martin (älskar dig, mannen!)  under hela helgen och vi två kommer ha så roligt som två personer kan ha tillsammans. V börjar fredagkvällen med en liten runda till glasbanken innan vi vandrar hemåt. En liten fotorunda för att föreviga hösten som med alla sina färger kommit till Östersund. Ta med ett par kalla upp till frösöbacken tillsammans med en kamera är vårat sätt att inleda kvällen. Vi fortsätter med en riktig gourmé-middag bestående av ugnstekg fjällöring, kokt potatis och sikromssås. Det vattnas i munnen bara jag skriver det.
Sedan fortsätter vi med lite musik, kanske nått spel, lite poker förmodligen innan vi börjar festandet på rktigt.
Morgondagen är lite oklar, men en sväng på stan hinner vi med, samt att det blir en rejäl fest då också.
Söndagen bjuder förmodligen på onykterhets-bio. (Det ordet kom jag nyss på). Det är då man går på bio, lite lätt onykter.
En tur till Storsjöbadet är också planerat, förmodligen på söndag det också.
Så jag ser verkligen fram emot den här helgen. Har suttit alldeles för många helgen ensam på mina 13 kvadrat i Vännäs utan en enda kompis att vara med. Och förra helgen så tillbringade jag fredag och lördag kväll ute i skogen, på tågspåret någonstans mellan Vännäs och Piteå. Lagom kul.
Men det här kommer bli en helg att minnas.
I just know it =)
NX

Kommentarer
Postat av: Martin

hehe det blir grett :P

2008-09-26 @ 13:13:53
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: loxi

Skoj! =) Hoppas ni får det kul!

2008-09-27 @ 21:42:13
Postat av: Ullis

du får be grabbarna komma till vännäs en helg....

2008-09-28 @ 10:26:12
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack tack!

2008-09-30 @ 12:19:28
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Ullis

nejdå, vi ska flytta till en större lägenhet bara!

2008-10-03 @ 12:38:43
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback