Villains

Ännu en vecka av tågkörning är till ända.
Denna dag har inte riktigt gått som jag hade tänkt eller hoppats.
Började med att jag vaknade på överliggningen i Långsele 08:55. Körde hemåt och i dag skulle vi börja med linjeboken när vi körde. Det gick ju sådär, kan jag säga. Missade en infartsignal som visade "vänta stopp" bara för att jag kollade på linjeboken, samtidigt som jag hade ögonen på hastighetsmätaren. Efter fått stopp på tåget ett par meter innan stoppsignalen kom ett tåg mötandes i andra änden av stationen och susade förbi på spåret bredvid.
Efter ha fått en mindre utskällning av handledaren så var mitt körsug slut för den dagen iallafall.
Sen fortsatte den inte så jättemycket bättre.
Har kollat på CSI Mami, Heroes och blir nog lite Prison Break i kväll också.
Sen blir det inget mer.
Släcka ljuset. Lägga sig. Blunda. Hoppas på det bästa.
I'm done.
NX



Kommentarer
Postat av: zyster

Alla är vi barn i början. De är inte lätt att hålla kolla på allting, speciellt inte i ett lok där de verkar vara alldeles för mycket saker. ta det bara lugnt så kommer allt lösa sig.

2008-09-23 @ 22:30:40
Postat av: Martin

Va fan alla är man ju nybörjare!! Du kommer bli en utmärkt lokförare tror jag :)

2008-09-24 @ 12:09:28
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: loxi

överliggningen.. haha

2008-09-27 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback