FAIL

Sitter hos min syster på Frösön. Närmare bestämt i min systersons säng, då denne krabat ännu inte har anlänt till hemmet.
Var hos Aida i går mellan 20:20 till 04:40 tillsammans med Erik. Mycket trevligt. Vi gjorde inte direkt någonting. Vi hade ett litet avbrott vid 2-tiden för reloading av batterier med lite flottiga pommes och såsiga såser.
Tack för i går mina vänner.

I dag har jag inga planer på vad jag ska göra. Tänkte ta mig in till staden och köpa mig min yranbiljett så är det gjort.
Skulle även gärna vilja ta mig till Körfältet för att köpa mig en efterlängtad pizza nr 38 på Pizzeria Reveljen. Yum! Nackdelen är att det tar runt 50 minuter att gå dit härifrån. Hmm...

Beställde mig även en svart iPhone 3GS 16 Gb som ligger och väntar på mig när jag kommer hem. Har velat haft en pekskärmstelefon ända sedan jag blev av med min LG Viewty i Bulgarien. Hemska land..

Nu ska jag försöka ta mig upp ur den här benlösa sängen och trycka i mig en macka och ett glas mjölk.
Vi syns på Yran!

/NX


Kommentarer
Postat av: Aida

tack själv för sällskapet jag känner mig mkt friskare nu, det måste ha hjälpt att ha er här!!

2009-07-30 @ 22:36:56
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Erik

Vi äger!

2009-07-31 @ 20:54:45
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: loxi

Var kul att träffas :)

2009-08-07 @ 13:40:35
Postat av: loxi

Uppdatera mera!!

2009-08-09 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback